Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз про розгляд запитів на отримання публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» за 2020 рік та забезпечення дотримання законодавства з їх розгляду.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», наказом керівника апарату Ковпаківського районного суду м. Суми № 82-ОД від 26 грудня 2017 року визначено відповідальних осіб за порядок розгляду запитів на публічну інформацію. Також, всі запити, які надходять в провадження суду знаходяться на особистому контролі у голови суду.
Запити, подані в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації» як поштою, так і електронним зв’язком, були зареєстровані у відповідному журналі та розглянуті у строк, що не перевищував 5 робочих днів з дня отримання запиту.
Протягом 2020 року (період роботи з 01.01.2020 року по 31.12.2020 року) зменшилось надходження запитів на отримання публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» до Ковпаківського районного суду м. Суми на 16 запитів в порівнянні з аналогічним пкеріодом 2019 роком.
Так, за 2020 рік (період роботи з 01.01.2020 року по 31.12.2020 року) до Ковпаківського районного суду м. Суми надійшло всього 32 письмових запити на отримання публічної інформації, а в 2019 року надійшло - 48 запитів.
За вказаний період 2020 року до суду надійшло 21 запит від фізичних осіб та 11 запити від юридичних осіб, в порівнняі з аналогічним 2019 роком надійшло 41 запит від фізичних осіб та 2 запити від об’єднань громадян без статусу юридичної особи та 5 – від юридичних осіб.
На кінець звітного періоду залишку нерозглянутих запитів на отримання публічної інформації немає.
У всіх випадках відповіді були надані в письмовій формі та направлені запитувачам за допомогою поштового та/або електронного зв’язку.
Інформація надавалась на запити, які стосувалися питань, відомості щодо яких перебувають у володінні Ковпаківського районного суду м. Суми, зокрема:
- про кримінальні провадження де обвинувачуються голови ОТГ, депутати міських районних та обласних рад, посадовців та експосадовців Сумської ОДА;
- про надання помічнику судді у період з 22.06.2019 по 28.02.2020 оплачувану щорічну додаткову відпустку на підставі особливого характеру праці, що пов’язаний з ненормованим робочим днем;
- про запровадження конкретних дій у суді з метою недопущення розповсюдження інфекційних захворювань, у тому числі, викликаних гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-;
- щодо розміру премії та надбавки працівників апарату суду;
- надання інформації по справах, а саме: щодо дати видачі виконавчого листа по справі, призначення розгляду справи; щодо результатів розгляду справи, про дату набрання законної сили рішення суду, тощо;
- щодо надання переліку всіх суддів суду;
- про отримання суддями судівської винагороди;
- надання копії документів;
- надання копії документів, які підтверджують повноваження судді;
- щодо надання статистичної інформації по справах;
- надання інформації по кількість працівників суду які були звільнені за власним бажанням або за згодою сторін.
Найбільшу кількість запитів, поданих в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації», становлять звернення з питань отримання інформації щодо надання інформації по справах, а також надання інформації щодо суддів та працівників апарату суду, тощо.
Всі запити розглядаються в строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації», у зв’язку з чим всі відповіді на інформаційні запити надані з дотриманням строків визначених ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Виконавець Мальцева Т.Б.