Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ДОДАТОК 1
До наказу № 26-ОД від 29.08.2016
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста суду з забезпечення автоматизованого документообігу та судової статистики Ковпаківського районного суду м. Суми
Загальні умови
Посадові обов’язки |
1. Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному виді. 2. Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів. 3.Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів. 4.Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій. 5. Проводить роботу з оформленням звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ. 6.Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження. 7.Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби. 8.Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи. 9.Здійснює прийом громадян , видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку. 10.Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ. 11.Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки. 12.Ведення журналів та карток. 13.Виконання інших доручень голови суду, керівника апарату суду, старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду. |
Умови оплати праці |
Відповідно до штатного розпису посадовий оклад становить 2240,00 грн., надбавка за вислугу років ( за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця та премія
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Строковий - на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Відповідно до статті 25 Закону України від 10.12.2015 «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи: 1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби , до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка; 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів – 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань держаної служби
|
Дата, час і місце проведення конкурсу |
19 вересня 2016 року о 09.00 годині м. Суми, вул. Першотравнева 12, зал судових засідань № 2, поверх 3 |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошли особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Бурсова Юлія Олександрівна (0542) 61-01-28 inbox@kv.su.court.gov.ua |
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
Освіта |
вища |
Ступінь вищої освіти |
не нижче молодшого спеціаліста |
Стаж роботи ( тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії |
без вимог до стажу роботи. |
Володіння мовами |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги
Освіта |
Вища, за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
Знання законодавства |
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Цивільний процесуальний кодекс України, Кримінальний процесуальний кодекс України, Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 173 |
Професійні чи технічні знання |
Складання звітів, виготовлення виконавчих листів, робота в КП «Д-3» |
Спеціальний досвід роботи |
Не потрібен |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Впевнений користувач ПК |
Особисті якості |
Відповідальність, системність і самостійність в роботі, наполегливість, вміння працювати в стресових ситуаціях, орієнтація на саморозвиток |
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - секретаря судового засідання Ковпаківського районного суду м. Суми
Загальні умови
Посадові обов’язки |
1. Виконання необхідної роботи при розгляді справ ( підготовка листів, виписка повісток та таке інше ). 2. Виклик учасників процесу та свідків. 3. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду у судовому засіданні. 4. Перевіряє наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. 5. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді. 6. Веде протоколи судових засідань, журнал судового засідання. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. 7. Оформлення кримінальних, цивільних, адміністративних справ та інших матеріалів після їх розгляду в суді. 8. Ведення журналу судових засідань та відмітка про результати розгляду справ. 9. Виписка виконавчих листів по справам про стягнення аліментів, заробітної плати, поновлення на роботі. 10. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень. 11. Друк копій вироків, постанов по адміністративним матеріалам, де застосовано адміністративний арешт, виправні роботи. 12. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи. 13. Виконання інших доручень суддів, керівника апарату суду, помічника судді, що стосується організації розгляду судових справ. |
Умови оплати праці |
Відповідно до штатного розпису посадовий оклад становить 2240,00 грн., надбавка за вислугу років ( за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця та премія
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстроковий |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Відповідно до статті 25 Закону України від 10.12.2015 «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи: 1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби , до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка; 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів – 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань держаної служби
|
Дата, час і місце проведення конкурсу |
19 вересня 2016 року о 09.00 годині м. Суми, вул. Першотравнева 12, зал судових засідань № 2, поверх 3 |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошли особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Бурсова Юлія Олександрівна (0542) 61-01-28 inbox@kv.su.court.gov.ua |
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
Освіта |
вища |
Ступінь вищої освіти |
не нижче молодшого спеціаліста |
Стаж роботи ( тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії |
без вимог до стажу роботи. |
Володіння мовами |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги
Освіта |
Вища, за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
Знання законодавства |
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Цивільний процесуальний кодекс України, Кримінальний процесуальний кодекс України, Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 173 |
Професійні чи технічні знання |
Складання звітів, виготовлення виконавчих листів, робота в КП «Д-3» |
Спеціальний досвід роботи |
Не потрібен |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Впевнений користувач ПК |
Особисті якості |
Відповідальність, системність і самостійність в роботі, наполегливість, вміння працювати в стресових ситуаціях, орієнтація на саморозвиток |