Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ДОДАТОК 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом № 76-ОД від 22.12.2017
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» - секретарів судового засідання Ковпаківського районного суду м. Суми ( 2 посади)
Загальні умови
Посадові обов’язки |
1. Виконання необхідної роботи при розгляді справ ( підготовка листів, виписка повісток та таке інше ). 2. Виклик учасників процесу та свідків. 3. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду у судовому засіданні. 4. Перевіряє наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. 5. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді. 6. Веде протоколи судових засідань, журнал судового засідання. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. 7. Оформлення кримінальних, цивільних, адміністративних справ та інших матеріалів після їх розгляду в суді. 8. Ведення журналу судових засідань та відмітка про результати розгляду справ. 9. Виписка виконавчих листів по справам про стягнення аліментів, заробітної плати, поновлення на роботі. 10. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень. 11. Друк копій вироків, постанов по адміністративним матеріалам, де застосовано адміністративний арешт, виправні роботи. 12. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи. 13. Виконання інших доручень суддів, керівника апарату суду, помічника судді, що стосується організації розгляду судових справ. |
Умови оплати праці |
Відповідно до штатного розпису посадовий оклад становить 2649,00 грн., надбавка за вислугу років ( за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця та премія |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Тимчасово на період перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Відповідно до статті 25 Закону України від 10.12.2015 «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи: 1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6)заповнену особову картку встановленого зразка; 7)декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування. Термін прийняття документів – 21 календарний день з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань держаної служби Документи приймаються до 11 січня 2018 року включно. |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
15 січня 2018 року о 09.00 годині м. Суми, вул. Першотравнева 12, зал судових засідань № 2, поверх 3 |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошли особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Бурсова Юлія Олександрівна (0542) 61-01-28 inbox@kv.su.court.gov.ua |
Кваліфікаційні вимоги
Освіта |
Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра. |
Досвід роботи |
Без вимог до стажу роботи. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності
Освіта |
Вища, за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
Професійні чи технічні знання |
Складання звітів, виготовлення виконавчих листів, робота в КП «Д-3» |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Впевнений користувач ПК |
Особисті якості |
Відповідальність, системність і самостійність в роботі, наполегливість, вміння працювати в стресових ситуаціях, орієнтація на саморозвиток |
Професійні знання
Знання законодавства |
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Цивільний процесуальний кодекс України, Кримінальний процесуальний кодекс України, Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 173 |