flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Умови проведення конкурсу на провідного спеціаліста

02 травня 2019, 13:17

ДОДАТОК 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом керівника апарату суду
№ 45 -ОД від 02.05.2019

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста суду з забезпечення автоматизованого документообігу та судової статистики.

Загальні умови
Посадові обов’язки: 1.Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному виді.
2.Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
3.Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів.
4.Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.
5.Проводить роботу з оформленням звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ.
6.Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження.
7.Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби.
8.Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.
9.Здійснює прийом громадян , видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.
10.Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ.
11.Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.
12.Ведення журналів та карток.
13.Здійснює відмітки в КП «Д-3» відповідно до своїх функціональних обов’язків.
14.Виконання інших доручень голови суду, керівника апарату суду, старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду.

Умови оплати праці: Відповідно до штатного розпису посадовий оклад становить 3810,00 грн., надбавка за вислугу років ( за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця та премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:Тимчасово на період перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання: Відповідно до статті 25 Закону України від 10.12.2015 «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);
6)заповнену особову картку встановленого зразка;
7)декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
У разі подання документів для участі у конкурсі особисто або поштою заява, зазначена пунктах 2 пишеться власноручно або з використанням комп’ютерної техніки (із проставленням власноручного підпису), а заява, зазначена у пункті 3 - власноручно.
Під час створення електронних документів, які подаються для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС, накладається електронний цифровий підпис кандидата.
Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.
Термін прийняття документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань держаної служби
Документи приймаються до 16 травня 2019 року включно.
Місце, час і дата проведення конкурсу 20 травня 2019 року о 09.00 годині
м. Суми, вул. Першотравнева 12, зал судових засідань № 2, поверх 3

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошли особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Бурсова Юлія Олександрівна
(542) 61-01-28
inbox@kv.su.court.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

Освіта Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»
Досвід роботи Без вимог до стажу роботи.
Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Професійні чи технічні знання Складання звітів, виготовлення виконавчих листів, робота в КП «Д-3»
Знання сучасних інформаційних технологій Впевнений користувач ПК
Особисті якості Відповідальність, системність і самостійність в роботі, наполегливість, вміння працювати в стресових ситуаціях, орієнтація на саморозвиток

Професійні знання

Знання законодавства Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції»,
Знання спеціального законодавства ( пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця) Цивільний процесуальний кодекс України, Кримінальний процесуальний кодекс України, Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 173