Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом квітня-липня 2021 року громадською організацією «Бюро правничих комунікацій» проводилось анонімне опитування громадян - відвідувачів Ковпаківського районного суду м. Суми щодо якості функціонування суду.
Дослідження проходило в рамках програми опитувань відвідувачів судів під час реалізації проекту Проведення опитувань учасників судових проваджень в судах Сумської області з використанням методології карток громадянського звітування, який здійснювався за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).
Респондентам було запропоновано оцінити роботу суду шляхом заповнення форми в режимі онлайн, будь-хто з учасників судових проваджень міг взяти участь.
Метою проведення опитування була об’єктивна оцінка послуг, що надаються судами, та розробка ефективних рекомендацій щодо поліпшення якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри до судів.
За результатами дослідження, 66,07% відвідувачів Ковпаківського районного суду м. Суми оцінили роботу суду «добре» та «відмінно».
За 5-бальною шкалою середня оцінка суду всіма респондентами становить 4,02.
Як свідчить аналіз окремих вимірів якості роботи суду найбільш високо відвідувачі оцінили:
- сприйняття роботи працівників суду (середній бал оцінювання склав 4,19);
- зручність та комфортність перебування у суді (середній бал оцінювання склав 4,03);
- повнота, ясність та доступність інформації (середній бал оцінювання склав 4,00).
Найбільш критично, хоча і досить високо, були оцінені:
- дотримання строків судового розгляду (середній бал оцінювання склав 3,61);
- доступність суду (середній бал оцінювання склав 3,85).