flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація щодо виконання вимог Закону України "Про звернення громадян"

07 липня 2017, 10:46

Проведено аналіз звернень громадян,

які надійшли до Ковпаківського районного суду м. Суми

у першому півріччі 2017 року.

 

 

Ковпаківським районним судом м. Суми було проведено аналіз звернень громадян, які надійшли до суду у першому півріччі 2017 року.

 

Протягом першого півріччя 2017 року до суду надійшло 11 звернення: 2 скарги та 9 заяв, повторні заяви відсутні.

 

Обґрунтованими є 2 скарги.

 

Протягом першого півріччя 2017 року звернення та запити народних депутатів України до Ковпаківського районного суду м. Суми не надходили.

 

Протягом звітного періоду на прийом до голови суду звернулись 5 осіб.

Таким чином, під час особистого прийому головою суду було прийнято 5 громадян, яким були надані роз’яснення у відповідності до норм діючого законодавства.

 

Безпосередньо по категоріям надійшло: на дії суддів – 2 звернення, на тривалий не розгляд справ і тяганину при розгляді – 1; про незгоду з судовим рішенням – 3 звернень; на організацію роботи суду - 1 звернення; з інших питань – 4 звернення.

Проведеним аналізом було встановлено, що причинами надходження звернень є:

  • правова необізнаність учасників процесу;
  • незнання та нерозуміння повноважень керівництва суду (звернення у зв’язку з незгодою з рішенням суду, діями головуючого судді тощо);

 

Усі звернення опрацьовані та розглянуті в установлені законодавством терміни, заявникам надані роз’яснення. Зокрема, усі звернення розглянуті в строк до 15 днів.

На всі заяви, скарги надані вмотивовані відповіді та роз’яснення. Звернення громадян знаходяться під постійним контролем голови суду. Відповіді готуються таким чином, щоб не допустити надходження повторних звернень.