flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проаналізовано роботу суду зі зверненнями громадян у першому півріччі 2018 року

17 липня 2018, 13:08

Проведено аналіз звернень громадян,

які надійшли до Ковпаківського районного суду м. Суми

у першому півріччі 2018 року.

 

Ковпаківським районним судом м. Суми було проведено аналіз звернень громадян, які надійшли до суду у першому півріччі 2018 року.

Протягом першого півріччя 2018 року до суду надійшло 25 звернень: 5 скарг та 20 заяв, з них 1 заява повторна, дублетні заяви відсутні.

Обґрунтованими в першому півріччі 2018 року є - 1 скарга та 1 заява.

За перше півріччя 2017 року надійшло всього 11 звернень (з них: 5 звернень громадян на особистому прийомі голови суду), обґрунтованих 2 звернення.

Таким чином, в першому півріччі 2018 року надійшло на 14 звернень більше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 роком. Так кількість заяв збільшилась на 11, скарг збільшилось на 3

Протягом першого півріччя 2018 року звернення та запити народних депутатів України до Ковпаківського районного суду м. Суми не надходили.

Протягом звітного періоду на прийом до голови суду звернулось 9 осіб.

Таким чином, під час особистого прийому головою суду було прийнято 9 громадян, яким були надані роз’яснення у відповідності до норм діючого законодавства.

Безпосередньо по категоріям надійшло: на невидачу копій судових рішень – 5 звернень, на дії суддів – 1 звернення, на тривалий не розгляд справ – 1 звернення, про незгоду з судовим рішенням – 1 звернення; на організацію роботи суду - 1 звернення; з інших питань – 16 звернень.

Проведеним аналізом було встановлено, що причинами надходження звернень є:

  • правова необізнаність учасників процесу;
  • незнання та нерозуміння повноважень керівництва суду (звернення у зв’язку з незгодою з рішенням суду, діями головуючого судді тощо);

При розгляді звернень громадян вживаються заходи щодо кваліфікованого, об’єктивного та своєчасного розгляду, оперативного вирішення викладених у них питань відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів України. Проводяться заходи щодо запобігання у подальшому таких порушень.

На всі заяви, скарги надані вмотивовані відповіді та роз’яснення Усі звернення опрацьовані та розглянуті в установлені законодавством терміни.

Пропозицій (зауважень) у звітному періоді до суду не надходило.