Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В Ковпаківському районному суді м. Суми з 10 до 26 квітня 2019 року проводилося опитування відвідувачів суду в рамках проекту «Проведення опитувань учасників судових проваджень з використанням методології карток громадянського звітування (КГЗ) в Чернігівській та Сумській областях», який здійснювався Чернігівським громадським комітетом захисту прав людини у партнерстві з громадською організацією «Північна правозахисна група» (м. Суми) за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя»
За висновками отримані в ході опитування дані свідчать про загалом позитивну оцінку відвідувачами якості роботи Ковпаківського районного суду м. Суми: більшість респондентів (52%) високо та добре оцінили якість роботи суду, 9% відвідувачів поставили посередню оцінку якості роботи суду, негативна оцінка є від 1 особи.
За 5-бальною шкалою середня оцінка суду всіма респондентами становить 4,41.
Як свідчить аналіз окремих вимірів якості роботи суду найбільш високо відвідувачі суду оцінили сприйняття роботи судді, зокрема неупередженість та незалежність (середній бал оцінювання склав 4,61) та сприйняття роботи працівників суду (середній бал оцінювання склав 4,54), найбільш критично була оцінена якість роботи суду в частині доступності суду (середній бал оцінювання склав 4,00) та дотримання термінів судового розгляду (середній бал оцінювання склав 4,14). Найнижчі оцінки були у відповідях на питання про доступ до суду людей з обмеженими можливостями та наявності витрат на адвоката в блоці питань щодо доступності суду.
Середній інтегральний показник за вимірами якості становить 4,37.
Що стосується інформації, яка була отримана від відвідувачів Ковпаківського районного суду м. Суми під час відповіді на питання, які конкретні зміни, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, було отримано лише декілька зауважень від відвідувачів, серед яких особи зауважили, що потрібен «ремонт на сходах», та є «встановити термінал для сплати судового збору на першому поверсі». Крім того, дехто з відвідувачів висказав думку про необхідність нового приміщення для суду.
Окремої уваги заслуговує оцінка відвідувачів суду сторінка суду в мережі інтернет, адже 51,00 % користувалися можливістю знайти щось корисне на сторінці суду, щодо питання «Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?» - середній бал оцінювання склав 4,44.
Що стосується роботи системи «Електронний суд», кількість респондентів розділилася майже навпіл. 47% зазначили, що знають про початок функціонування цієї системи, 45% - відповіли що не знають. Особисто нею користувалися лише 8% (8 осіб). Коментарів відвідувачів щодо роботи системи не було. Середній бал оцінювання роботи системи «Електронний суд» відвідувачами склав 4,00.